Kérdezzen itt

blogra.jpg


sherlock_es_watson.jpg


MinDig TV Extra - HBO GO


MinDig TV Extra - Új csomagok

Facebook

MinDig TV Extra

MinDig TV Extra Szolgáltatás: alapcsomag, családi csomag, TV csatornák kedvező áron.

Friss topikok

Linkblog

Tovább bővíti kínálatát az Antenna Hungária

2013.09.30. 07:50 MinDig TV Extra


Az analóg hálózatok év végi lekapcsolását követően új hálózatokat építenek, így jövőre lehetővé válik, hogy lényegesen több tévécsatornát juttassanak el a nézők felé – mondta el a Marketing&Media magazinnak adott interjúban Piller András, az Antenna Hungária vezérigazgatója.

- Mennyire elégedett a digitális átállás első fázisával? Hány új nézője lett a MinDig Tv-nek?

- Az eddigi tapasztalatok és információk alapján mind az NMHH, mind az Antenna Hungária elégedett lehet, hiszen nagyobb zökkenők nélkül lement az első fázis. A maguktól analógról digitálisra áttérőkön felül a hatóság a támogatási programjában az első körös lekapcsolásig több mint 50 ezer nézőt állított át a digitális vételre. A többszázezer érintett átállását illetően azt látjuk, hogy döntő többségük az ingyenes MinDig Tv-t választotta.


- Az átállás elsőre úgy tűnik, nem nagyon mozgatta meg a többi nagy szolgáltató fantáziáját. Ennyire nincs verseny a piacon?

- A fizetős televíziós szolgáltatások tekintetében a többi szolgáltató, gondolom, viszonylag szűk potenciált látott az átállásban érintett szegmensben, hiszen a támogatotti körben jellemzően az alacsony árú, kimagasló ár-érték arányt felmutató szolgáltatások a népszerűek, ez pedig a MinDigTv Extra szolgáltatást tette befutóvá. Számunkra minden néző számít, az is, aki nem akar, vagy nem tud előfizetni és az is, aki racionális döntést hozva vált a kedvező havidíjú csomagjainkra. Kedvező tendenciák mutatkoznak a MinDig Tv és a MinDig Tv Extra szolgáltatásunk használóit és előfizetőit illetően. A kibővült programkínálat (három helyett hét ingyenes, vagy összesen 31 csatorna), a kép- és hangminőségben bekövetkezett minőségi ugrás, valamint az ügyfélbarát kiszolgálás miatt már reklámozói szempontból is értékesebb célcsoportot tudunk megszólítani.

- Az átállás kapcsán sokan mások is megismerhették a szolgáltatásokat, elég gyakran láttatta magát az AH a reklámokban. Milyen új célcsoportokat találtak?

- Amennyiben országos televíziós hálózatod van, akkor muszáj, hogy a tévécsatornákon is hirdess, ennek érdekében sokat tettünk az elmúlt másfél évben. A digitális átállásban érintettek felé külön kampányt indítottunk Rózsa Gyuri Kapcsoltam! műsorára alapozva, amely a visszajelzések és a kutatások alapján a célközönségnél kifejezetten kedvező fogadtatásra talált. Ezenkívül nagy hangsúlyt fektetünk az ingyenesen elérhető HD-programok környezetére, mint a Forma–1, a foci-Eb, -vébé, a válogatott mérkőzések vagy az olimpia. Itt azt tapasztaljuk, hogy nagyon sokan, még azok közül is, akik lapos tévét használnak, és esetleg más szolgáltatónál van előfizetésük, a három közszolgálati csatornát a HD-képminőség miatt mégis a MinDig Tv-n nézik. A MinDig Tv Extránál pedig megjelentek azok a „tudatos nézők”, akik a legjobb ár-érték arányú szolgáltatásra vágynak, vagy viszonylag kevés idejük van naponta tévézni, de ez idő alatt a legnézettebb csatornákat keresik, és nincs idejük száz csatorna között szörfözgetni. A tévézés hatalmas változásokon megy keresztül, ezzel pedig szeretnénk lépést tartani: felismertük azt az igényt, hogy az okostelefonok és a tabletek terjedésével egyre többen szeretnének ezeken a készülékeken is élő adásokat nézni. Erre válaszul tavasszal elindítottuk az ingyenes élő műsorokat is tartalmazó MinDig Tv-applikációnkat, amely egyelőre különösebb reklám nélkül is több mint 300 ezer letöltéssel nagy siker. Mindezek nagyon jó alapot teremtenek nekünk a további fejlesztésekre.

- Korábban arról volt szó, hogy a digitális átállást követően jelentős mértékben megnövekszik az AH szabad kapacitása. Mennyi szabad sugárzású és fizetős csatornát tud majd indítani a cég?

- Az analóg hálózatok év végi lekapcsolását követően kiépítjük az új hálózatokat, jövőre pedig lehetővé válik, hogy lényegesen több tévécsatornát juttassunk el a nézők felé. Nagyon bízom benne, hogy nemcsak az előfizetéses, hanem az ingyenesen elérhető tévéadók köre is bővülni tud, konkrét tervekről, az új csatornák számáról és csomagolásáról ebben a stádiumban még korai lenne beszélni.

- A lineáris kínálat bővítése mellett mindig felmerül a kérdés, hogy mi lesz a nem lineáris szolgáltatásokkal.

- A „multiscreen” jegyében tovább fejlesztjük az élő csatornákat is tartalmazó applikációnkat, új lineáris programok, valamint on-demand tartalmak is megjelenhetnek. Vizsgáljuk az over-the-top és egyéb hibridmegoldásokra alapozott szolgáltatások bevezetését, fő célunk, hogy komplexebb szolgáltatásportfólión keresztül további célcsoportokat megszólítva még több felhasználó felé tudjuk eljuttatni a „mindigtévé” sokoldalú, innovatív és a valóban okos választást jelentő világát.

Simon Krisztián
(mmonline)
 
Az interjút teljes egészében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashatja el.




mindig tv extra

MinDig TV Extra.lap

Szólj hozzá!

Címkék: bővítés csatorna digitális átállás Antenna Hungária MinDig TV

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigtvextra.blog.hu/api/trackback/id/tr955540658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása