Hol érhető el a szolgáltatás?
A MinDig TV Extra Alapcsomag szolgáltatási területe megegyezik a MinDig TV szolgáltatás lefedettségi területével. Figyelem! A MinDig TV Extra Családi csomag szolgáltatási területe nem egyezik meg az Alapcsomagéval, a területi lefedettség országosan megközelítőleg 80%. A vételi jel minőségét - mind az Alap- mind a Családi csomagra vonatkozóan - lefedettségi adatbázisunkban tudja ellenőrizni.
Milyen csatornákat lehet nézni a szolgáltatás keretén belül?
Alapcsomag: a 7 szabadon fogható csatornán felül ATV, AXN, Hír Tv, National Geographic, Film+, Cool, Sport Klub, Disney, Private Spice, FEM3.
Családi csomag: az Alapcsomagon felül Pro4, Viasat 3, Prizma TV, Muzsika TV, Universal Channel, Comedy Central, Minimax, Cartoon Network, Spektrum, History, Sport1, Sport2 és a Dorcel.
Várható, hogy később lesz még több csatorna?
Igen, 2011. október 1-jétől új Családi csomaggal indulunk, mely a meglévő 7+10 csatorna mellé most újabb 13 cseppet sem felesleges csatornát kínál. Így október 1-jétől 30 digitális csatornát nézhetnek a MinDig TV Extra Családi csomagjában.
Meglévő (2011. október 1. előtt vásárolt és aktivált) havidíjas Alapcsomag előfizetésem van és a Családi csomagot szeretném választani. Mi a teendő?
Kérjük, hogy hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1211-en. Kollégánk a beszélgetés alapján elindítja Önnek a Családi csomagot, melynek díjáról a továbbiakban – a megszokott módon – havonta számlát kap.
Meglévő (2011. október 1. előtt vásárolt és aktivált) előre kifizetett Alapcsomag előfizetésem van és a Családi csomagot szeretném választani. Mi a teendő?
Az előre kifizetett összege nem veszik el!
Önnek két lehetősége van.
- havidíjas előfizetésre vált: ez esetben az előre kifizetett Alapcsomagból még visszamaradt napokat felszámítjuk és az összeg számláján JÓVÁÍRÁS-ként jelentkezik, így az első időszakban a fizetendő összege kevesebb lesz a havidíjnál. Példa: Önnek az előre kifizetett Alapcsomag időszakból még 30 nap hátra van. Ez esetben a jóváírás összege: 30 nap * 40.-Ft = 1.200.-Ft. Kérjük, hogy számláin figyelje egyenlegét és a fizetendő összeg változását,
- előre kifizetett szolgáltatást szeretne: viszonteladóink, vagy személyes ügyfélszolgálataink egyikén vásárolja meg 12 hónapos Családi csomag feltöltő kártyánkat. Ez esetben az előre kifizetett Alapcsomagból még visszamaradt napokat Családi csomag napokra váltjuk, így Ön a Családi csomagot ennyi nappal tovább nézheti. Példa: Önnek az előre kifizetett Alapcsomag időszakból még 30 nap hátra van. Előfizetése MEGHOSSZABBODIK: 30 nap * 40.-Ft / 74.-Ft = 16,21, azaz Családi csomagunkat 1 év + 16 napig nézheti.
Mi történik ha alapcsomagom van élő hűségnyilatkozattal? Válthatok családi csomagra?
Igen, megoldható hűségnyilatkozat idején belül is a váltás oly módon, hogy a családi csomagra történő váltás idejétől indul újra a hűségnyilatkozat ideje.
Mi szükséges a szolgáltatás igénybevételéhez?
- Megfelelő tetőantenna és ahhoz kapcsolódó eszközök
- MPEG4 Conax kártyaolvasó modullal rendelkező dekóder, vagy olyan televízió készülék, amelybe már be van építve az MPEG4-es dekóder
- CONAX CAS7-es kártyaolvasó modul (abban az esetben szükséges, ha a dekóder vagy a beépített dekóderrel rendelkező televízió nem képes a Conax CAS7-es kódolt kártya fogadására. A televíziónak rendelkeznie kell modul fogadó hellyel MinDig TV Extra Conax kártyára
Át szeretném helyeztetni a meglévő szolgáltatásomat más címre. A hűségidő módosul ezzel?
A hűségidő nem módosul, azonban az Antenna Hungária Zrt. felelősséget nem vállal a lefedettségre vonatkozóan az új szolgáltatási helyszínen.
Hogyan tudom a szolgáltatásomat szüneteltetni?
Amennyiben az előfizetői szerződés határozatlan időre jött létre, az Előfizető kérelmére a Szolgáltatás szüneteltethető naptári évenként minimum 1 (egy) hónap, összesen üzleti Előfizető esetén maximum 3 (három) hónap, egyéni Előfizető esetén 6 (hat) hónap időtartamra. Az Előfizető kérelmére történő szüneteltetés esetén az Előfizetőnek a Díjszabásban meghatározott egyszeri kikapcsolási és havi szüneteltetési díjat kell fizetni. Szolgáltató az egyszeri kikapcsolási díjat a kérelmet követő első számlával, a havi szüneteltetési díjat pedig havonta számlázza ki.
A határozott idejű szerződés Előfizető kérelmére történő szüneteltetésére nincs lehetőség.
A szolgáltatás előfizetője elhalálozott. Hogyan tudom a szolgáltatást szüneteltetni?
Előfizető elhunyta esetén, amennyiben az új lakó vagy örökös ugyanazon a helyen a Szolgáltatást igénybe kívánja venni, úgy az új igénylő vagy az örökös kérelmére az egyedi előfizetői szerződés átírása (módosítása) szükséges a korábbi Előfizető kötelezettségeinek átvállalása és az esetleges hátralékok megfizetése mellett.
Milyen díja van az átírásnak?
A szerződés átírása díjmentes.
Módosul-e a hűségidő a szüneteltetéssel?
Igen. A szüneteltetés nem tartozik bele a kedvezményes időszakba, a szüneteltetés kért időtartamával meghosszabbítja azt.
Mennyi idő alatt történik meg a szolgáltatás átírása?
Szolgáltató az átírási kérelmet, amennyiben annak teljesítéséhez szükséges minden dokumentum, igazolás rendelkezésre áll, legkésőbb 15 napon belül teljesíti.
Mi a teendő, ha meghibásodik a kártya?
Kérjük, hívja a 1211-es telefonszámot!
Egy előfizetéshez hány darab kártyát igényelhetek?
Határozatlan idejű szerződéskötés esetén összesen 3 db kártya igényelhető egy szerződéshez. Az első kártya ÁSZF szerinti havi szolgáltatási díja Alapcsomag esetén 1.299 Ft, egy éves hűségidővel az első három hónapban csak 999.-Ft. A második kártya havi szolgáltatási díja 299 Ft, a 3. kártya havi szolgáltatási díja 399 Ft. Az első kártya ÁSZF szerinti havi szolgáltatási díja Családi csomag esetén 2.490 Ft, egy éves hűségidővel az első három hónapban csak 1.990.-Ft. A második kártya havi szolgáltatási díja 299 Ft, a 3. kártya havi szolgáltatási díja 399 Ft. Határozott idejű szerződéskötés esetén egy szerződéshez csak egy kártyát lehet igényelni.
Mi történik, ha lejár a hűségnyilatkozatom?
A hűségnyilatkozat lejártát követően a Szolgáltatás automatikusan megy tovább az ÁSZF-ben meghatározott listaáron. Amennyiben az Előfizető nem kívánja tovább igénybe venni a Szolgáltatást, úgy vissza kell szolgáltatni a kódolt adások vételére alkalmas kártyát ügyfélszolgálati irodáink, vagy értékesítési pontjaink valamelyikébe.
Ha módosítom a szerződést (pl. szüneteltetés) ez mikor jelentkezik a számlámon?
Amennyiben a havi számla még nem készült el, úgy arra a hónapra már időarányosan számlázzuk ki a díjakat. Abban az esetben, ha az igény a számla elkészülését követően érkezik, úgy a következő havi számlában visszamenőleg érvényesítjük azt.
Mit tegyek, ha nem kaptam meg a tárgyhavi esedékes számlám?
Amennyiben tárgyhó 20. napjáig Előfizető nem kap számlát Szolgáltatótól, ezt haladéktalanul köteles Szolgáltató ügyfélszolgálatán vagy telefonos ügyfélszolgálatán bejelenteni. Szolgáltató ebben az esetben tájékoztatja Előfizetőt a számla összegéről. Nem mentesíti Előfizetőt a számla határidőre történő kiegyenlítésének kötelezettsége alól, ha a számlát késedelmesen kapja meg.