Az idén hétköznap a Viasat 3-at nézték a legtöbben – legalábbis a csatorna közlése szerint a 18–49 évesek körében.
A kereskedelmi célcsoporton mért 8,9 százalékos átlagos közönségarányával immár a TV2-t és az RTL Klubot is megelőzi a csatorna, amely a 12.00–16.00 órás idősávban kiharcolt pozícióját leginkább a Nyomtalanul, a CSI: Miami helyszínelők, valamint a Monk – Flúgos nyomozó című sorozatnak köszönheti – olvasható a Viasat 3 közleményében.
Az adó szerint a 8,9 százalékos átlag egy páratlanul meredek növekedés eredménye, amelynek révén a csatorna a 18–49 évesek körében a 4. héten már 10,1 százalékos átlagos közönségarányt produkált, az öt hétköznapból háromszor elhódítva az első pozíciót. Az egész éves rangsorban második TV2 a múlt héten hétköznap délután átlagosan 2,2 százalékponttal maradt el a délutáni piacvezető Viasat 3-tól – áll a csatorna közleményében.
Forrás: mmonline