A Viasat 3 és a Viasat 6 eredményeit összesítő 7,1 százalékos márciusi közönségarány minden korábbi hónap átlagát túlszárnyalta.
A jó eredmény elérésében a csatorna sokat köszönhet az Éden Hotel második szériájának.
Az újabb rekordban főleg a Viasat 3-nak volt nagy szerepe, amely az AGB-Nielsen adatai szerint az elmúlt három éve legjobb negyedévét (5,6 százalékos share), hónapját (6,0 százalékos share) és hetét zárta az elmúlt hét végén (6,6 százalékos share). Az előző év azonos időszakához képest 12 százalékkal magasabb közönségarányt ért el a nőies profilú kábeles csatorna.
A növekedés talán motorja a magyar kábeltévés történelem legsikeresebb saját gyártású produkciója, az Éden Hotel második évada. A nyitó adás 8,6 százalékos közönségaránya csak a kezdet volt, hiszen a múlt hét párválasztó epizódja már a 18–49 éves nézők 9,3 százalékát vonzotta a képernyők elé. A 18–39 éves nők célcsoportján még ennél is magasabb, 14,6 százalék share-t produkált.
Az első négy hét átlagát vizsgálva valószínűsíthető, hogy a mexikói kaland az előző év kiemelkedő eredményét is képes lesz túlszárnyalni, hiszen jelenleg 6 százalékkal haladja meg az első széria azonos adásainak átlagát.
mmonline