A Sport 1 exkluzív közvetítését a szombati El Clásicóról közel 800 ezren nézték, így a csatorna a második legnézettebb lett az esti főműsoridőben.
Fotó: EUROPRESS/AFP
Az ABG Nielsen adatai alapján közel 800 ezer ember nézte a Barcelona–Real Madrid meccset a felvezető műsorral együtt a Sport 1-en az A4+ célcsoportban szombaton 19.45 órától. Az El Clásico, amely mindig az egyik legérdekesebb futballtörténeti esemény, olyan kiemelkedő eredményt produkált a Sport 1-en, hogy ezzel a sportcsatorna az RTL Klub után a második legnézettebb lett, megelőzve a TV2-t is.
A szombaton 20.00 órakor kezdődő mérkőzéssel a fogyasztói kereskedelmi szempontból kiemelten fontos 18–49 éves férfiak körében a Sport 1 csatorna 11,91 százalékos nézettségi arányt ért el.
(mmonline)
(Sport1 TV)