Kérdezzen itt

blogra.jpg


sherlock_es_watson.jpg


MinDig TV Extra - HBO GO


MinDig TV Extra - Új csomagok

Facebook

MinDig TV Extra

MinDig TV Extra Szolgáltatás: alapcsomag, családi csomag, TV csatornák kedvező áron.

Friss topikok

Linkblog

Falcao: 11-kor én már alszom!

2012.08.14. 12:38 MinDig TV Extra


Az Atlético Madrid 2012-13-as szezonjának első két mérkőzését élőben közvetíti a Sport TV! A Levante elleni bajnoki rajtot augusztus 19-én, vasárnap 23 órától, a Chelsea elleni Szuperkupa mérkőzést 31-én, pénteken 20 órától közvetíti élőben a Sport1!


Fotó: EUROPRESS/AFP

Az Atlético Madrid kolumbiai csatára, Radamel Falcao is csatlakozott a spanyol bajnokság új kezdési időpontjának kritizálói közé.

"Nem értem ezt az este 11 órás kezdési időpontot, normális esetben olyankor már ágyban vagyok” – fakadt ki a kolumbiai, kinek csapata az Atlético Madrid, a Levante ellen lépne pályára a vasárnap 23 órás időpont "debütálásakor”.

"Nehéz megérteni az első fordulókezdési időpontjait, pláne a vasárnap este 11-et. Az embereknek másnap dolgozni kell menniük, és azt sem hiszem, hogy ez tökéletes időpont lenne a gyerekeknek a meccsnézésre. Én már aludni szoktam ilyenkor, néha nem értem a szövetség döntéseit.”

A kolumbiai egyelőre nem akar foglalkozni csapata első idei kupamérkőzésével, az augusztus 31-én esedékes Európai Szuperkupával (amelyet az Atlético a Chelsea ellen játszik), sokkal inkább a hamarosan kezdődő spanyol bajnoki küzdelmekre koncentrál.

"Az első, és jelenleg legfontosabb mérkőzés a Levante, és nem a Chelsea elleni. Egy jó bajnoki rajt önbizalmat adhat az Európai Szuperkupa mérkőzésre is, ezért is szentelem minden figyelmem a La Liga rajtjára. Keményen dolgoztunk a holtidényben, jó formában vagyunk, készen állunk az idényre” – nyilatkozta az Atlético Madrid játékosa.

(Sport TV)

Az Atlético Madrid 2012-13-as szezonjának első két mérkőzését élőben közvetíti a Sport TV! A Levante elleni bajnoki rajtot augusztus 19-én, vasárnap 23 órától, a Chelsea elleni Szuperkupa mérkőzést 31-én, pénteken 20 órától közvetíti élőben a Sport1!


mindig tv extra

MinDig TV Extra.lap

Szólj hozzá!

Címkék: sport1 alapcsomag Chelsea Szuperkupa Atlético Madrid

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigtvextra.blog.hu/api/trackback/id/tr644711796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása