Kérdezzen itt

blogra.jpg


sherlock_es_watson.jpg


MinDig TV Extra - HBO GO


MinDig TV Extra - Új csomagok

Facebook

MinDig TV Extra

MinDig TV Extra Szolgáltatás: alapcsomag, családi csomag, TV csatornák kedvező áron.

Friss topikok

Linkblog

Díjat kaphat az AXN

2012.09.13. 10:21 MinDig TV Extra


Két integrált marketing kampánnyal is bejutott a CTAM Europe’s Creative Awards Program döntőjébe az AXN tévécsatorna. A rangos szakmai díj célja, hogy ösztönözze a kreatív marketing aktivitást a kábeltelevíziózás üzletágban. A döntős kampányok hazánkban is megvalósultak a magyar közönség igényeihez igazítva. A díjakat szeptember 20-án Bécsben, a CAP Díjátadó Gálán vehetik át a győztesek.


A Sony Pictures Television Közép-európai divíziója kettős sikerre számíthat idén a CAP Díjátadó Gálán, ugyanis az AXN tévécsatorna két integrált marketing akciója, a 2011-es “Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” imázs kampány, és az “AngyalVagyok verseny” is bekerült a legjobbak közé. A rangos szakmai elismerést 2007-ben alapította a Cable & Telecommunications Association for Marketing, egy több mint 5500 vezető szakembert tömörítő nemzetközi szervezet azzal a céllal, hogy ösztönözzék a magas szintű marketing tevékenységet a kábeltelevíziózás területén.

Az AXN kampányai közel 40 nevezés közül jutottak a döntőbe, és a legnagyobb európai kábel- és műsorszolgáltatók pályázataival versenyeznek. Az “Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” imázs kampány a „Brand bevezetés és újra bevezetés” (“New Brand Launches & Rebrands) kategória díjára esélyes. A kampány célja az AXN 2011-es őszi premierjeinek és teljes programjának (True Blood, Sherlock, El Barco, NCIS, stb.) népszerűsítése volt úgy, hogy a sorozathősök emberi gyengeségeit mutatta be, hogy a nézők számára is nyilvánvalóvá váljon, átlagon felüli képességeik ellenére mégiscsak emberek.

Az “AngyalVagyok verseny” kampány, amely az “Innovatív médiamegoldások” (“Innovative Use of Media”) kategóriában jutott döntőbe, egy kizárólag online platformon zajló verseny köré épült, melynek keretében az AXN felkutatta „Charlie valódi angyalait”. Olyan fiatal nőket választottak, akik csinosak, bevállalósak és szívesen segítenek másokon. Az akció, miközben közvetítette a csatorna fiatalos és merész attitűdjét, az AXN 2011-es CSR aktivitásának is keretet adott.

Az arany, ezüst és bronz díjakat 2012. szeptember 20-án, csütörtökön, Bécsben vehetik át a győztesek a CAP Díjátadó Gála keretében, amely a CTAM EuroSummit konferencia egyik legfontosabb programja.

(mmonline)


mindig tv extra

MinDig TV Extra.lap

Szólj hozzá!

Címkék: kampány axn CTAMEurope’s Creative-Awards-Program CAP

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigtvextra.blog.hu/api/trackback/id/tr834774371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása