Kérdezzen itt

blogra.jpg


sherlock_es_watson.jpg


MinDig TV Extra - HBO GO


MinDig TV Extra - Új csomagok

Facebook

MinDig TV Extra

MinDig TV Extra Szolgáltatás: alapcsomag, családi csomag, TV csatornák kedvező áron.

Friss topikok

Linkblog

Utolsó csatájára készül Ray Lewis

2013.01.03. 14:01 MinDig TV Extra


A Wild Card hétvége mérkőzései közül szombaton 22 órától a Houston–Cincinnati, majd közvetlen azután a Green Bay–Minnesota összecsapást a Sport1, vasárnap 19 órától a Baltimore–Indianapolis, majd közvetlen azután a Washington–Seattle mérkőzést a Sport2 közvetíti élőben!


Fotó: EUROPRESS/AFP


Ugyan hivatalos döntés még nem született arról, hogy a Baltimore Ravens kultikus figurája, Ray Lewis pályára lép-e az Indianapolis Colts elleni Wild Card mérkőzésen, a csapatkapitány egy mai sajtótájékoztatón bejelentette: a szezon végén visszavonul.

"Békében hozhattam meg ezt a döntést, hiszen úgy érzem, minden tőlem telhetőt megtettem ebben a ligában. Nincs szükségem egyéni elismerésekre, hiszen sohasem egyéni statisztikák kedvéért játszottam. Csak azért léptem pályára, hogy a csapatomnak jobb legyen" – mondta Lewis a szerdai, Baltimore-ban tartott sajtótájékoztatón. "Most Isten szólt, hogy más területeken van rám szükség. A gyermekeimnek van rám szüksége, a családomnak, akik tizenhét évig mindent megtettek azért, hogy játszhassak. Most rajtam a sor, hogy több időt tölthessek velük. Mindent elértem, amit itt elérhettem, most nekem kell adnom másoknak."

Ray Lewis 17, Baltimore-ban lejátszott szezonja során egy Super Bowl-győzelmet ünnepelhetett, ahol őt válaszották a mérkőzés legjobbjának, kétszer válaszották az év legjobb védőjének, hétszer került be az év legjobb csapatába, illetve 11-szer utazhatott a Pro Bowlra. Pályafutása során Lewis 1573 szerelést, 19 kiharcolt fumble-t, 41,5 sacket, 31 interceptiont és három touchdownt szerzett.

"Elmegyek, de nem tűnök el örökre. Egy új fázisba lép majd az életem, de sosem felejtem el a szrukolókat és a várost. Nem tehetem meg velük, hogy egyszerűen csak fogom magam és lelépek. Vasárnap mindannyian, ők is és én is ki kell élveznünk, hogy az 52-es utoljára lép pályára a Baltimore Ravens stadionjában" – zárta le beszédét Ray Lewis.

(Sport TV)


mindig tv extra

MinDig TV Extra.lap

Szólj hozzá!

Címkék: NFL Green Ray Lewis Houston–Cincinnati Bay–Minnesota Sport1 Baltimore–Indianapolis

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigtvextra.blog.hu/api/trackback/id/tr754995982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása