Tovább javított 2014-es nézettségi csúcsán a Sport TV a Real Madrid és az Atlético Madrid hosszabbításos BL-döntőjével, amely a 18-49 éves férfiak körében közel 20 százalékos közönségarányt ért el, ezzel a legnézettebb csatorna volt a célcsoportban.
Komoly várakozás előzte meg a két madridi sztárcsapat, az Atlético Madrid és a Real Madrid Lisszabonban megvívott El Derbi madrilenóját. A mérkőzés színvonala és a nézettségi adatok is azt bizonyítják, érdemes volt várni rá. A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport1 szombati BL-programjára 1 millió ember volt kíváncsi (19 órától 23:45-ig), a hosszabbításos mérkőzés és a díjátadó közvetítésével a Sport1 a fogyasztói szempontból legfontosabb, 18-49 éves férfiak körében 19,7 százalékos közönségarányt ért el. Ezzel az adott célcsoportban – a nagy kereskedelmi csatornákat is beleszámítva - a legnézettebb csatorna volt Magyarországon. A hosszabbítással záruló, így mintegy 40 perccel tovább tartó mérkőzés tartós nézőszáma több mint 450 ezer volt, amely megdöntötte a Sport TV 2014-es nézettségi csúcsát.
A 2014/15-ös szezonban is a Sport TV csatornáin láthatják az Európai Szuperkupa-mérkőzést (Real Madrid – Sevilla), a Bajnokok Ligája legjobb keddi összecsapásait és döntőjét, illetve a spanyol labdarúgó-bajnokságot, ahol többek között a nemzetközi kupák negyeddöntőibe jutó öt spanyol csapat, a Real Madrid, a Sevilla, az Atlético Madrid, az FC Barcelona és a Valencia csapata játszik hétről hétre.