A “Pörgesd fel az agyad” műsorfolyam részeként bemutatkozó szórakoztató-ismeretterjesztő sorozatok, az Eszement tudomány (Street Genius) és a Pedig jó ötletnek tűnt (Science of Stupid) jövőre új évadokkal jelentkeznek!
A National Geographic Channel 2014-ben indította el „Pörgesd fel az agyad” elnevezésű kampányát, amelyben a minőségi és intelligens szórakoztatás fontosságára hívja fel a figyelmet. Az ugyanezen a néven futó műsorfolyam részeként több népszerű ismeretterjesztő sorozatot is sugároz a csatorna. Ezek közül a Richard Hammond vezette Pedig jó ötletnek tűnt sorozat világszerte a National Geographic Channels International (NGCI) második legnépszerűbb műsora lett, és kiemelkedően jól teljesített az európai, latin-amerikai és az ázsiai régiókban. A sorozat 2015 elején új évaddal folytatódik.
A látványos, utcai bemutatókra épülő Eszement tudomány is újabb évadot kapott, és január 7-től szerdánként 21:30-kor új epizódokkal jelentkezik a NatGeón. A sorozat műsorvezetője a népszerű Tim Shaw, aki tudományos kísérleteibe az utca emberét is bevonja, és interaktív agytornára hívja a nézőket.
A műsor fejtörői és kísérletei nemcsak szórakoztatóak, hanem agyunk működését is bemutatják, és a szürkeállomány valamennyi sejtjét megmozgatják.
A „Pörgesd fel az agyad” egyedülálló sorozatai a fizika, a kémia és a biológia világába kalauzolják a nézőket, és szórakoztató formában, hétköznapi helyzetekbe ágyazva mutatják be a tudományos törvényszerűségeket. Mindkét sorozat új évada világpremierrel érkezik hazánkba, és 170 országban, 45 különböző nyelven lesz látható a NatGeón. A csatorna műsora jelenleg a világ több mint 440 millió háztartásában elérhető.