A 126 országban bevezetésre kerülő új dizájn a The Walking Dead ötödik évadának folytatásával együtt debütál a csatornán.
A FOX International Channels bejelentette, hogy az Egyesült Államokon kívül 126 országban egységesíti a FOX csatornák megjelenését.
Az arculatváltást a FOX a The Walking Dead sorozat folytatásának időpontjához, a február 9-i világpremierhez köti. A FOX az Egyesült Államokon kívül további 126 országban, 33 nyelven sugározza adását, és 244 millió háztartásba jut el, ezáltal jelenleg a legnagyobb szórakoztató csatorna a világon.
A FOX népszerű sorozata a The Walking Dead, amelynek ötödik évados folytatásával egyidejűleg a csatorna arculata is megújul. Az új megjelenés tükrözi a márka nemzetközi sikerét és egyre növekvő dominanciáját a televíziós piacon. A FOX egy globálisan erős, egységes márka, melynek népszerűségét tovább növeli, hogy a legkedveltebb sorozatokat világszerte szinte az amerikai premierrel egy időben mutatja be a csatorna. Ez a stratégia az elmúlt évben nemzetközi szinten 20%-kal növelte a csatorna nézettségét. A februári 9-i The Walking Dead bemutatót követően a FOX legközelebbi világpremierje a Wayward Pines sorozat lesz 2015. május 14-én.
“A FOX csatornát kivételessé teszi, hogy a világ minden tájára elsőként tudja eljuttatni a legjobb műsorokat, ami a nézők lojalitását is növeli” – mondja Hernan Lopez, a FOX International Channels elnök-vezérigazgatója. – „Ezért is lett a csatorna szlogenje » A legjobbat. Elsőként.« minden lineáris és nemlineáris platformon.”
A FOX egységesítésének és megújulásának része a FOX Facebook oldalainak globalizálása is.
Az Egyesült Államokon kívül az egyes országok Facebook oldalait összevonja a csatorna, így könnyebben és közvetlenebb módon tud majd kommunikálni a mintegy 17 millió rajongóval a közösségi oldalon. A kedvelők számára automatikusan, a tartózkodási hely szerint jelenik majd meg az oldal, így a felhasználó mindig a számára aktuális, helyi szintű információkat láthatja. Régiót váltani azonban az oldal beállításaiban manuálisan is lehet.
A FOX megújulását az a tanulmány is segítette, amelyet a Phoenix Marketing International végzett 2014-ben a világ 24 országában. Eszerint több globális csatornával összehasonítva a FOX márkaismertsége és márkaerőssége világszerte a legnagyobb. „A legutóbbi fogyasztói felmérés is azt mutatja, hogy az emberek úgy gondolnak a FOX-ra, mint egy erős, nagy márkára, és nem csak egy újabb csatornára a műsorújságban. A nézőink valóban számíthatnak rá, hogy a legjobb tartalmakat hozzuk el nekik, és mindezt elsőként nálunk láthatják, nézzék bármilyen eszközön a csatornát. A FOX ugyanis figyelembe veszi a piaci változásokat és az új lehetőségeket, ami biztosítja a csatorna pozícióját a jövőben is” – mondta Liz Dolan, a FOX International Channels marketing vezetője.